Ako nakupovať?
Tovar je možné vyberať prehliadaním katalógu (eshop) na webovej stránke www.svetpodlah.sk, telefonicky s pomocou pracovníka kamennej predajne na linke 0948 626 089 (Po – Pia: 8.00 – 18.00, So: 8.00 – 12.00) alebo fyzicky v našej kamennej predajni (Po – Pia: 8.00 – 17.00, So: 8.00 – 12.00).
Pri objednávaní cez internet uveďte, prosím, nasledujúce údaje:
a) Ak nakupujete ako spotrebiteľ, t.j. ako fyzická osoba, ktorá nekoná pri uzatváraní zmluvy na diaľku v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania, uveďte meno a priezvisko, adresu. Súčasne uveďte Vaše telefónne číslo a e-mail.
b) Ak nakupujete v súvislosti s Vašou podnikateľskou činnosťou, uveďte tiež obchodné meno a miesto podnikania alebo sídlo, IČ, DIČ, IČ DPH.
Pred prvou objednávkou sa zákazník zaregistruje kliknutím na “Registrovať” a vyplní registračný formulár. Po jeho vyplnení obdrží kupujúci registračné údaje na ním uvedenú emailovú adresu. Ak je kupujúci už zaregistrovaný, prihlási sa vyplnením políčok Prihlasovacie meno a Prihlasovacie heslo. V prípade, že klient svoje heslo zabudol, po kliknutí na “Zabudnuté heslo” a vpísaní emailovej adresy, ktorú zadal pri registrácii, mu budú na uvedenú adresu jeho registračné údaje zaslané. Prehliadať jednotlivé položky obchodu je možné aj bez registrácie.
Tovar je možné si objednať pomocou jednoduchého označenia kliknutím na ikonu (nákupný košík) vedľa každého druhu tovaru. Systém umožňuje prezrieť si vybraný tovar, zmeniť množstvo vybraného tovaru, vymazať ho z košíka, popr. vymazať celý obsah košíka. Systém umožňuje zadať dopyt, na ktorý pracovníci obchodu potvrdia cenu prepravy v závislosti od druhu, charakteru, rozmeru, váhy produktu a požadovanej adresy dodania. V prípade rozhodnutia zadania dopytu systém požiada o kontaktné údaje (adresu, e-mail, telefónne číslo, ...) a údaje potrebné pre prípravu a odoslanie zásielky. Zadaním dopytu kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s reklamačným poriadkom, a týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
Ak chce kupujúci dopyt odoslať, klikne na “Odoslať dopyt”. Po prijatí dopytu pracovníci obchodu najneskôr do 24 hodín potvrdia dopyt emailom a informujú o jeho stave a potvrdia cenu prepravy. Kupujúci bude týmto mailom vyzvaný, aby odpoveďou na tento email potvrdil taktiež formou mailu objednávku. Mailovým potvrdením sa má za to, že kupujúci súhlasí s cenou tovaru a s cenou prepravy a považuje sa to za záväznú objednávku.